1
Heç nəyə baxmadız

Seçiminizə məhsul kataloqundan başlaya və ya konkret bir şey axtarırsınızsa, axtarışdan istifadə edə bilərsiniz.

İstək siyahısı boşdur

Kataloqda və məhsul kartında ürək üzərinə klikləməklə məhsulları sevimlilərinizə əlavə edin.

Sifariş siyahısı boşdur

Siz hələ alış etməmisiniz.

İş saatları

İş saatları

iş vaxtı: 10:00 - 20:00
Menyu
Dil
ru
Sifariş siyahısı boşdur

Siz hələ alış etməmisiniz.

Sifariş siyahısı boşdur

Siz hələ alış etməmisiniz.

İstək siyahısı boşdur

Kataloqda və məhsul kartında ürək üzərinə klikləməklə məhsulları sevimlilərinizə əlavə edin.

Heç nəyə baxmadız

Seçiminizə məhsul kataloqundan başlaya və ya konkret bir şey axtarırsınızsa, axtarışdan istifadə edə bilərsiniz.

Tez-tez verilən suallar

Zəmanət

"Yenilənmiş cihazlar" nə deməkdir?

Bu, servis mərkəzində diaqnostikadan keçmiş, tam funksional olan və sizinlə görüşməyə hazır cihazlardır.

Bütün Apple texnikası orijinaldirmi? Bununla necə təsdiq edə bilərsiniz?

Biz yalnız orijinal Apple və Samsung cihazları satırıq. Satışa təqdim olunmadan əvvəl hər bir cihaz servis mərkəzində diaqnostikadan keçir, orijinallığını da yoxlayırıq — yalnız peşəkarların bildiyi müxtəlif metodlardan istifadə olunur. Cihazınızı Apple veb saytında seriya nömrəsini daxil edərək yoxlaya bilərsiniz buradan.

Cihazların fotoşəkillərini harada görə bilərəm?

Hər bir cihazın fotoşəkillərini Breezy.az saytında model seçərək və məhsul kartını aşağı sürüşdürərək görə bilərsiniz.

Cihazlar üçün zəmanəti kim verir?

Zəmanəti Breezy servis mərkəzi verir.

TradeIn

Kilidlənmiş cihazları alırsınız?

Xeyr, biz belə cihazları almırıq.

İşləməyən cihazlar alırsınız?

Bəli, alırıq, lakin belə bir cihazın qiyməti əhəmiyyətli dərəcədə azalacaq. Əsas şərt cihazın işə salınmasıdır.

Veb-saytda göstərilən qiymətləndirilən məbləğ yekun qiymətdir?

Bəli, əgər sən təlimatlara diqqətlə riayət etmisənsə və bütün suallara düzgün cavab vermisənsə, qiymətləndirilmiş dəyər yekun hesab olunur. Qiymət, cihazın vəziyyəti anketdə göstərilənlə uyğun gəlmədiyi aşkar olunarsa, yenidən diaqnostika zamanı dəyişə bilər.

İstifadə olunan cihazın təxmini dəyərinə nə təsir edir?

Satınalma qiyməti cihazın modelindən, gadgetın görünüşündən və texniki vəziyyətindən asılıdır. Qiymətə zavod qutusu və orijinal aksesuarların olması da təsir edir.

Telefonum üçün qutu və ya aksesuar gətirməliyəm?

Cihazı zavod qutusu və aksesuarları ilə birlikdə təhvil versəniz, geri alış qiyməti artacaq. Lakin onların mövcudluğu heç də lazım deyil.

Satış üçün şəxsi sənədlərə ehtiyacınız varmı?

Trade-In vasitəsilə cihazı satmaq üçün sizə pasport lazımdır. Biz 18 yaşdan yuxarı müştərilərdən cihazları qəbul edirik.

Cihazın pulunu necə əldə edə bilərəm?

Pul köçürmə yolu ilə və ya nağd şəkildə ala bilərsiniz. Başqa bir seçim, gadgetınızın qiymətinə bərabər olan bir sertifikatdır. Bu sertifikatla siz ehtiyac duyduğunuz məhsulu mağazamızdan ala bilərsiniz.

Hansı cihazları satmaq olar?

Biz bütün Apple avadanlıqlarını (iPhone, iPad, iMac, MacBook, Apple Watch, AirPods), həmçinin Android smartfonlarını qəbul edirik. Siyahı daim yenilənir, aktual məlumatlar veb saytımızdakı Trade-In kalkulyatorundadır.

Köhnə cihazımdakı məlumatlarıma nə olacaq? Onlara başqa kimsə daxil ola bilərmi?

Xeyr, bizim üçün müştərinin şəxsi məlumatları qiymətsizdir. Şəxsi məlumatlar varsa, cihazları qəbul etmirik. Cihazınızla ticarət etməzdən əvvəl məlumatlarınızı iCloud və ya xarici diskə yedəkləməlisiniz. Məlumat cihazın özündən silinməlidir. Bunu etməkdə çətinlik çəkirsinizsə, kömək edəcəyik.

Qaytardığım cihazın modelini necə müəyyən edə bilərəm?
Mən sizə öz cihazımı sata bilərəm?

Bəli, əgər cihaz modelin Trade-IN kalkulyatorunda olan siyahıda varsa. Biz Apple texnikasını və həmçinin Android smartfonlarını qəbul edirik. Daha ətraflı burada

Bir neçə qadceti birinə, məsələn, iPhone 16-ya dəyişmək mümkündürmü?

Bəli, siz bir neçə köhnə gadgetı dəyişdirə bilərsiniz - onların geri qaytarılma dəyəri əlavə olunacaq.

Qiymətləndirmə nə qədər vaxt aparır?

Qiymətləndirmə çox sürətlidir - 10 dəqiqə ərzində başa çatdıracağımıza söz veririk

Qiymətləndirmə üçün pul ödəməliyəmmi?

Mağazalarımızda cihazın vəziyyətinin qiymətləndirilməsi pulsuz həyata keçirilir.

Trade-In / Buy-out hansı şəhərlərdə etibarlıdır?

Hazırda “Trade-In” proqramı yalnız Bakıda mövcuddur, lakin biz artıq cihazı Gürcüstanın istənilən yerindən qiymətləndirməyə göndərmək imkanının yaradılması üzərində işləyirik.

Aldığınız avadanlıqla nə edirsiniz?

Trade-In üçün qəbul edilən qadcet ətraflı diaqnostika və dezinfeksiya üçün istehsal müəssisəmizə göndərilir. Bundan əlavə, hər şey diaqnostik nəticələrdən asılıdır. Cihaz diaqnostikadan uğurla keçərsə, o, bizə və ya tərəfdaşlarımıza satıla bilər.

iPhone-u MacBook-a dəyişmək mümkündürmü?

Bəli, edə bilərsiniz – biz kalkulyatorda mövcud olan istənilən avadanlığı kataloqda bəyəndiyiniz istənilən məhsulla dəyişdiririk. Yalnız köhnə və yeni cihaz arasındakı qiymət fərqini ödəmək qalır.

Loyalliq proqramı

Alış-veriş üçün bonuslar necə əldə edilir?

Bonuslar, Breezy mağazalarında istənilən məhsul alındıqdan sonra ödəmə edildikdən 15 gün sonra hesabınıza köçürülür.

Bonuslardan ödəniş zamanı necə istifadə etmək olar?

Veb saytında sifariş verərkən "Bonus balları" ödəniş metodunu seçin. Fiziki mağazada ödəniş edərkən, xal ilə ödəmək üçün veb saytınızdakı şəxsi hesabınızda göstərilən telefon nömrəsini təqdim edə bilərsiniz.

Ballarımı necə yoxlamaq olar?

Bonus hesabının balansını Breezy.az saytındakı şəxsi kabinetdə yoxlamaq olar. Ballar ödəniş edildikdən 15 gün sonra hesablanır.

Bonus ballarımı hansı məhsullara xərcləyə bilərəm?

Bonus ballarını Breezy mağazalarında istənilən məhsulun dəyərinin 99%-ə qədər ödəmək üçün istifadə edə bilərsiniz.

Bonus ballarımı hansı müddət ərzində istifadə edə bilərəm?

Bonus ballarının etibarlılıq müddəti verildiyi tarixdən 180 gündür. Bu müddət bitdikdən sonra istifadə edilməmiş ballar etibarsız olur.

Offline mağazalarda ödəniş edərkən bonuslardan istifadə edə bilərəmmi?

Bəli, hesabınızla bağlı telefon nömrəsini satıcıya təqdim edərək ballarla ödəniş edə bilərsiniz.

Niyə ballarımdan istifadə edə bilmirəm?

Ən ehtimal ki, keçmiş alış-verişinizdən 14 gün keçməyib və ballar aktiv deyil.

Niyə bonus ballarımı almadım?

Bonuslar, satınalmadan 14 gün keçmədiyi üçün mövcud olmaya bilər.

Bonus ballarını nağdlaşdıra bilərəmmi?

Xeyr, bonus ballarını nağdlaşdıra bilməzsiniz. Onları yalnız Breezy mağazalarında alış-veriş üçün istifadə edə bilərsiniz.

Bonus ballarımı başqa istifadəçiyə köçürə bilərəmmi?

Xeyr, bonus balları köçürmək mümkün deyil.

Avadanlıqların təmiri

Çatdırılma

Sizdə çatdırılma varmı? Hansı şəhərlərə? Qiyməti nə qədərdir?

Siz Bakıya və ya Azərbaycanın istənilən şəhərinə çatdırılma sifariş edə bilərsiniz.

Bakıda başqa şəhərlərdə Breezy mağazası varmı?

Xeyr, hal-hazırda Breezy-nin offline mağazası yalnız Bakıda mövcuddur. Saytdan sifariş verə bilərsiniz. Hər bir məhsulun detallı təsviri və fotoşəkili var.

Saytdakı məhsul çeşidi nə qədər tez-tez yenilənir?

Yenilənmə həftədə 1-2 dəfə olur. Əgər istədiyiniz cihaz modeli mövcud deyilsə, Telegram-da abunə funksiyasından istifadə edin və o gəldikdə sizə xəbər verəcəyik!

Endirim əldə etmək olar?

Əlbəttə ki, olar! Veb saytımızda "aksiya" bölməsinə nəzər yetir burada. Cari təkliflərdən mütləq bir məhsul seçə biləcəyinə əminəm. Hər alışdan kəşbek qazanırsan və onu saytımızda xərcləyə bilərsən.

Mən sifariş verdim. Qurğunu nə vaxt alacağam?

Məhsulu sifariş təsdiqləndikdən dərhal sonra mağazamızdan götürə bilərsiniz. Ya əvvəlcədən ödəniş şərti ilə məhsulu evinizə çatdırmağı sifariş edə bilərsiniz.